Logo Universitat Rovira i Virgili Botiga URV

Carpeta classificadora URV

Carpeta classificadora URV Curs 2023-24

Informació del producte

Carpeta classificadora de la URV per organitzar els apunts i les còpies.

€3,93

Descripció

La carpeta classificadora de la URV és un disseny dels estudiants de la URV.

1. Carpeta 2023-24: "Mirades enllaçades", de Carla Brota, estudiant del doble grau en Educació Infantil i Primària.
  2. Carpeta 2022-23: "La forma más legal" de George Teodor Borta, estudiant de primer curs del grau en Infermeria. Preu amb descompte.
  3. Carpeta 2021-22: "Nebulosa literaria" de Laura Hidalgo, estudiant del grau en Nutrició Humana i Dietètica. ÚLTIMES UNITATS! Preu amb descompte.
  4. Carpeta 2020-21: "Lliure per estudiar el que vull" de Rocío Vallejo, estudiant del grau en Psicologia. ÚLTIMES UNITATS! Preu amb descompte.
  5. Carpeta 2017-18: "Descobrir mons junts" d'Aran Salvans, estudiant del grau en Infermeria i Vanna di Marco, estudiant del grau en Psicologia. ÚLTIMES UNITATS! Preu amb descompte.
  6. Carpeta 2019-20: "Mar, terra i cel" d'Antonio Torres, estudiant del grau en Enginyeria Informàtica. ÚLTIMES UNITATS! Preu amb descompte.
  7. Carpeta 2018-19: "Free Yourself" d'Helena Soto, estudiant del grau en Comunicació Audiovisual. ÚLTIMES UNITATS! Preu amb descompte.